25 October 2005 at 18:00 posted by Bart Van Belle 1 Comment

Nele Scheers has sent me the following mail.

Was reading an interview with Manu Riche in 'De Morgen' on Saturday. (Remember the documentary about the previous Belgian king that Tom Barman chose when he appeared on 'Zomergasten'? It was made by Manu Riche.) Came across this interesting bit:

'Ik ben deze week Tom Barman beginnen te filmen, zonder dat ik een idee heb waar de eerste euro vandaan zal komen en of de reportage überhaupt ooit het scherm zal halen. Maar je voelt gewoon dat er iets spannends staat te gebeuren nu dEUS op de rand van de grote doorbraak staat.' Barman is zelf een grote fan van jouw films. 'Mijn vaste cameraman Renaat Lambeets (die ook Anyway the wind blows deed) is een goede vriend van hem, maar zelf heb ik Barman maar enkele
keren ontmoet. Het zou erg moeilijk zijn een reportage te draaien over iemand die ik persoonlijk goed ken.'


Apparently Manu Riche is working on a documentary about Tom Barman.

1 Response so far.

  1. Jean-Yves says:

    That'd be cool. The man rocks.