14 September 2007 at 17:06 posted by Bart Van Belle 6 Comments

MTV will air the Brand New Live Concert again next tuesday (September 18th) at midnight.

6 Responses so far.

  1. Anonymous says:

    What kind of concert is this ?

  2. Anonymous says:

    dEUS, Feb. 2006 (I think)

  3. Anonymous says:

    hee, ik zit nu mtv te kijken, maar ze zenden een concert van akon uit. maar op teletekst en in de reclamefilmpjes tussendoor wordt wel dEUS gezegd? wat voor naaistreek is dit van mtv!! hoe totaal irritant, wat een anticlimax..

  4. Anonymous says:

    Mja, ik had het al even in de mot. In de boekjes en op hun site stond inderdaad dEUS maar de tv-gids van Telenet Digitaal gaf iets anders aan... Het is inderdaad niet dEUS geworden... Althans niet op de tak van MTV die ik thuis binnenkrijg.

  5. Anonymous says:

    Ik had er helemaal zin in,
    tijd om MTV te bestoken met mail!!!
    DUS: we kunnen een oproep op de The ISufferRock Community plaatsen?

  6. Anonymous says:

    echt he, fuck televisie. ik ga wel naar een concert ofzo